2014! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Willemijn Nagel - WaarBenJij.nu 2014! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Willemijn Nagel - WaarBenJij.nu

2014!

Door: Willemijn van der Nagel

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

01 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Allereerst een heeeeeel gelukkig en gezegd nieuwjaar! Maak er een prachtig en onvergetelijk jaar van lieve mensen.
Mijn jaar kan niet beter starten! Morgen vlieg ik samen met een vriendinnetje naar Botswana! Daar hebben we drie overnachtingen en dan gaan we nog 7 dagen naar Namibië. Echt heerlijk, maar ook apart. In mijn reis naar Zuid Afrika ga ik op vakantie.

Mijn kerstdagen en nieuwjaar waren heerlijk! Ik heb de dagen ontspannen doorgebracht met vrienden bij het zwembad en het strand. Op oudejaarsdag zijn we naar Waterfront geweest en hebben we daar heerlijk gegeten en vervolgens zijn we naar een groot feest gegaan en zijn we feesten het nieuwe jaar begonnen.
Maar het was toch wel een beetje apart om de feestdagen zonder familie door te brengen.

Dit was een kort maar krachtig berichtje vanuit het warme Zuid Afrika. Na mijn trip zal ik jullie waarschijnlijk wel veel meer te vertellen hebben!! Hihi :)

• 01 Januari 2014 - 18:56

Juliëtte:

Nog veel foto's maken Will! ;)