Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Willemijn Nagel - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Willemijn Nagel - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Willemijn van der Nagel

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

30 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Na een lange periode van voorbereidingen, stress en de nodige hilarische momenten, is het dan bijna zover. Over precies twee weken zal ik in het vliegtuig stappen en naar Kaapstad, Zuid Afrika, vliegen.
Nou dit is niet helemaal waar. Eerst gaan mijn vriend en ik nog even lekker op vakantie in de buurt van Durban. Daarna zal ik alleen verder vliegen naar Kaapstad.

Maar voor het zover is zal ik eerst nog even mijn koffer moeten inpakken, mijn verzekeringen op orde moeten stellen en nog het laatste geld verdienen.

Zoals de meeste van jullie intussen wel weten heb ik in Nederland, door middel van mijn actie 'People Help The People', geld ingezameld voor het St. Joseph's Home. Dit is het tehuis waar ik mijn stage zal gaan lopen. Naast deze stage wil ik ook in het tehuis vrijwilligerswerk gaan doen.
Het geld wat ik heb ingezameld is bedoeld om deze kinderen een leuke dag te bezorgen, denk hierbij aan een uitje (schoolreisje). Daarnaast wilde ik daar ook speelgoed en knutselspullen kopen. Intussen heb ik zoveel geld opgehaald dat ik ook meer kan gaan ondernemen daar.
Het totaal bedrag wat ik op dit moment heb opgehaald, is: €10.208.69!
Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik ben hier echt heel erg dankbaar voor.

Ik heb geen idee wat me de komende vijf/zes maanden te wachten staat. Maar wat ik wel weet is dat dit de ervaring van mijn leven word!

'A journey of a thousand miles begins with one single step.'

  • 30 Juli 2013 - 12:42

    Annelijn:

    Hoi Willemijn!

    Wat ontzettend goed van je dat je zoiets onderneemt. Ben echt super trots op je!
    Ik wens je heel veel succes en plezier met je stage en vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika.
    Ik zal voor je bidden. ;)

    Veel liefs,
    Annelijn

  • 31 Juli 2013 - 06:02

    Elly Schouten:

    Hoi willemijn
    Wat knap zeg zoveel geld opgehaald.
    Ik heb het allemaal heel recent mee kunnen maken
    We zien elkaar regelmatig op zaterdag als je aan het werk bent.
    Ik wens je in ieder geval een onwijs gave en leerzame stage toe
    Deze ervaringen kan je de rest van je leven zeker gebruike .
    Ik hoop je nog te zien op de 10e de laatste keer dat je werkt
    Groetjes
    Elly schouten
    Jaap hus
    P.s. wel gezond weer terug komen hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemijn

Willemijn, 22 jaar en student fysiotherapie Ik ben een actief persoon en leef mijn leven vol passie en liefde.

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 13750

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 05 Februari 2014

People Help The People

Landen bezocht: