People Help The People - Reisverslagen van Willemijn van der Nagel - WaarBenJij.nu People Help The People - Reisverslagen van Willemijn van der Nagel - WaarBenJij.nu

People Help The People

Mijn eerste reis, mijn laatste opleidingsjaar, voor het eerst uit huis en dit alles op ongeveer 10.000 km verderop.

Ik zal vanaf augustus t/m februari in Kaapstad, Zuid Afrika verblijven. Hier zal ik stage en vrijwilligerswerk doen. Ik zal werkzaam zijn in het St. Joseph's Home. Dit is een tehuis voor chronisch zieke kinderen tussen de 0 en 18 jaar. Mijn stage zal plaatsvinden op de fysiotherapeutische afdeling. Want tenslotte leer ik voor fysiotherapie.

Daarnaast ben ik een project gestart om geld in te zamelen. Met dit geld wil leuke dingen met en voor de kinderen doen. Denk hierbij aan uitjes, sportactiviteiten, speelgoed enzovoorts.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

14 Januari 2014

Back from holiday

01 Januari 2014

2014!

10 December 2013

Everything is possible in Africa.

08 November 2013

Halverwege
Willemijn

Willemijn, 22 jaar en student fysiotherapie Ik ben een actief persoon en leef mijn leven vol passie en liefde.

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13732

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 05 Februari 2014

People Help The People

Landen bezocht: